21.08.2012

Sałatka z fasolką szparagową

Składniki:
- 150g zielonej fasolki szparagowej
- 1/2 czerwonej cebuli
- 75g wędzonego sera greckiego (może być feta)
- 1/2 łyżki tyminaku (świeży lub suszony, może być oregano)
- 75g pomidorków koktajlowych
- 1 łyżka kolendry
- 2 łyżki czerwonego wina
- 3 łyżki oliwy z oliwek
- sól
- pieprz

 
1. Fasolkę szpragową gotujemy przez około 15 minut w osolonej wodzie. Odcedzamy i przekładamy do miski.


2. Cebulę, ser i kolendrę kroimy drobno i dodajemy do fasolki. Pomidorki koktajlowe kroimy w ćwiartki i dodajemy do reszty.


3. Mieszamy oliwę z winem i polewamy warzywa. Przyprawiamy pieprzem i solą, a na sam koniec posypujemy tymiankiem. 



Smacznego!

10 komentarzy:

  1. Mniam:) ps.To fantastycznie! Czyli gratulujemy:) Kiedy??

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie. Z powodzeniem może zastąpić obiad w upalny dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej jak tu fajnie aż się głodna zrobiłam :):) chętnie przepis wykorzystam :):)

    OdpowiedzUsuń
  4. mm pysznosci;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;)

    vixen1990.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio robiłam sałatkę z fasolką szparagową w podobnym klimacie, z serem bułgarskim. Twoja wygląda smakowicie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jadłam ostatnio i mega smaczna była! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie i w końcu coś dla mnie...:D:D
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Thank you very much for visiting my blog and all of the comments :)