2.08.2012

Kurczak w białym winie


Składniki:
- 400 g piersi  z kurczaka
- 120 ml śmietany
- 120 ml białego wina
- 2 kostki rosołowe
- 1 duży por
- łyżeczka musztardy
- 3 ząbki czosnku
- 3 łyżki oliwy z oliwek
- 150 g kaszy kuskus



1. Piersi z kurczaka myję i kroję w paski. Następnie obtaczam w kostce rosołowej wymieszanej z oliwą z oliwek. Smażę na patelni aż mięso się zarumieni.



2. Następnie dodaję pokrojony por i ząbki czosnku. Smażę przez około 3 minuty.


3. Całość zalewam winem i śmietaną z łyżeczką musztardy. Dokładnie mieszam i duszę na małym ogniu przez około 20 minut.



4. Kaszę kuskus przygotowuję według opisu na opakowaniu (na 75 g kaszy należy użyć 115 ml gorącej wody). Do przygotowania mojej kaszy użyłam wody z kostką rosołową.



Smacznego !

6 komentarzy:

  1. Ojj kurczak w białym winie, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgorzato! Co za wspaniałe danie! Niezwykle apetyczne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłam się głodna ! Przyznam, że nie jadłam kurczaka w białym winie, ale spróbuję zrobic :)

    zapraszam do mnie, u mnie nowe szpilki na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobiłem zjadłem i cudoooo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mnie to cieszy :) polecam pozostałe przepisy :)

      Usuń

Thank you very much for visiting my blog and all of the comments :)