15.07.2012

Naleśniki ze szpinakiem i pieczarkami


Składniki:
ciasto naleśnikowe:
- 3 jajka
- 400-500 ml mleka
- 250 g mąki
- 1 łyżeczkę oleju roślinnego
- szczypta soli


- 250 g pieczarek
- 1 duża cebula
- puszka szpinaku
- starty ser
- szczypiorek do dekoracji
- sól i pieprz
 



1. Składniki na ciasto naleśnikowe miksuję razem. Jeśli ciasto jest zbyt gęste dodaję troszkę więcej mleka.


2. Na patelnię dodaję kroplę oleju, którą następnie rozprowadzam kuchennym papierowym ręczniczkiem (naleśniki smażone są na prawie suchej patelni!).


3. Pieczarki obieram, kroję w plastry i podsmażam na patelni. Cebulę kroję w drobną kostkę i dodaję do pieczarek. Czekam aż wyparuje woda z pieczarek, następnie dodaję szpinak, sól i pieprz.
 
 

 

4. Farsz nakładam na naleśnik, posypuję serem i zwijam w rolkę. Przed podaniem dekoruję szczypiorkiem.
 


Smacznego!

12 komentarzy:

  1. kocham wszystkie rzeczy ze szpinakiem :) dziękuję za przepis ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne!! Jak bosko wygląda szczypiorek:) A tu nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Połówek chętnie zjadłby taki obiadek, tym bardziej , że bardzo lubi szpinak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę żałuję, że trafiłam na tego bloga w środku nocy. nabrałam przez to apetytu i teraz będę się objadać do rana. pięknie tu. poniekąd aż się czuje zapach tych dań oglądając zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, ale ci dobrze! Takim obiadkiem to bym nie pogardziła! Pyszny szpinak w naleśnikach... Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pyszności, ja dodaję do farszu trochę sera typu Bałkańskiego(z lidla), super połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. the food looks so yummy! <3

    xoxo

    http://sony-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować ;) Nie jest to skomplikowany przepis, a ja jestem beztalenciem niestety kulinarnym, więc mój partner byłby w siódmym niebie, że coś mu przygotowałam ;) Zapraszam do siebie http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ommmm, odkąd kiedyś zjadłam naleśnika ze szpinakiem, teraz nie chcę jeść z niczym innym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam mniam mniam :) same smakowitości aż głodna się zrobiłam :)!
    Ja chyba też nie mam zbytniego talentu do pieczenia

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkie klucha, pierogi i nalesniki! pycha!

    OdpowiedzUsuń

Thank you very much for visiting my blog and all of the comments :)